Договір застави нерухомого майна (іпотека)

Перелік документів,  необхідних для оформлення

  1. Паспорта сторін, довідки про присвоєння податкових номерів;
  2. Кредитний договір;
  3. Документ, що підтвердує право власності на  нерухоме майно, що буде передаватись в іпотеку;
  4. Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (видається нотаріусом);
  5. Акт про оціночну вартість майна;
  6. Довідка ЖРЕО по формі № 3;
  7. Згода іншого із подружжя на передачу майна в іпотеку, засвідчена у встановленому порядку;
  8. Паспорта та довідки про присвоєння податкового номеру іншого із подружжя;
  9. Свідоцтво про реєстрацію шлюбу;
  10. Довідка про відсутність заборони на відчуження нерухомого майна (видається нотаріусом);
  11. Довідка про відсутність податкової застави  (видається нотаріусом);
  12. Для сторони юридичної особи: статут, витяг (виписка) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, протокол про обрання керівника та підтвердження його повноважень, паспорт та довідка про присвоєння податкового номеру посадової особи, у разі, якщо це передбачено статутними документами – рішення відповідного органу на укладання договору, печатка юридичної особи.
Перелік документів може дещо змінюватись у залежності від конкретної ситуації. Перед візитом до нотаріуса уточнюйте інформацію за телефоном.