Договір купівлі-продажу житлового будинку

Перелік документів,  необхідних для оформлення

  1. Паспорта сторін, довідки про присвоєння податкових номерів;
  2. Документи, що підтверджують право власності на житловий будинок;
  3. Акт про оціночну вартість майна;
  4. Довідка про склад осіб, зареєстрованих у житловому будинку (форма №3);
  5. Державний акт про право власності на земельну ділянку;
  6. Згоди іншого із подружжя сторін  на відчуження майна, якщо воно було придбано в період зареєстрованого шлюбу та на придбання майна, засвідчені у встановленому порядку;
  7. Паспорта та довідки про присвоєння податкового номеру іншого із подружжя;
  8. Свідоцтво про реєстрацію шлюбу;
  9. Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (видається нотаріусом);
  10. Довідка про відсутність податкової застави у сторін (видається нотаріусом);
  11. Дозвіл органу опіки та піклування (для оформлення відчуження від імені  та на ім’я неповнолітньої (малолітньої) дитини , довідка про присвоєння податкового номеру  дитині, свідоцтво про народження дитини.
  12. У разі відчуження частини житлового будинку – заява іншого співвласника про відмову від права переважної купівлі, засвідчена у встановленому порядку.
Перелік документів може дещо змінюватись у залежності від конкретної ситуації. Перед візитом до нотаріуса уточнюйте інформацію за телефоном.